augustus 2024

De scholen zijn weer begonnen en de zomervakantie zit er dus weer op. Aanstaande zaterdag 31 augustus begint het nieuwe scoutingseizoen! Dit gebeurt traditiegetrouw door middel van het overvliegen van de oudste kinderen van hun huidige speltak naar hun nieuwe speltak.

De opening zal om 14:00 uur plaatsvinden op onze scoutinglocatie en om 16:00 uur sluiten we weer op de scouting. In het eerste uur doen we een gezamenlijk spel zullen met alle leden. Om 15:00 uur gaan we starten met het overvliegen. Alle ouders/verzorgers van de jeugdleden zijn natuurlijk van harte welkom om hierbij te komen kijken! Wat we precies gaan doen, dat houden we nu nog geheim! Maar het belooft een leuke middag te worden.

Het overvliegen zal dit jaar NIET plaatsvinden op ons terrein, maar zal plaatsvinden in het bos. We gaan om 14:45 uur vanaf de scouting naar de locatie lopen. Voor de kinderen die gaan overvliegen is het handig om een extra setje droge kleding mee te nemen. Voor iedereen geldt natuurlijk dat je die dag in je polo met das van je huidige speltak naar de scouting komt.

Mocht u vragen hebben over deze opkomst kunt u contact opnemen de leiding van je eigen speltak.

We hopen iedereen te zien op zaterdag 31 augustus! Wij hebben er weer zin in!