Open dag zaterdag 21 september

Tijd voor AvontuurDrieëntwintig scoutinggroepen in Rotterdam openen op zaterdag 21 september hun deuren tijdens het evenement ‘Tijd voor Avontuur’: een avontuurlijke open dag vol activiteiten en spelen voor kinderen van 6 tot 21 jaar en voor vrijwilligers op zoek naar een leuke vrijetijdsbesteding!
Wij van Scouting Prins Hendrikgroep Hoek van Holland doen hier ook mee van 14.00 uur tot 16.00 uur.

Wekelijks zijn er in Rotterdam zo’n 2000 kinderen actief bij de Rotterdamse scoutingverenigingen. Scouts beleven wekelijks geweldige avonturen en werken aan hun eigen ontwikkeling: ze durven, ze doen en ze verleggen hun grenzen!

Tijdens de stadsbrede open dag op zaterdag 21 september kun jij dit zelf ook beleven. De voorbereidingen voor de uitdagende activiteiten en spelen waaraan jij bij de groepen kan meedoen zijn in volle gang. Broodjes bakken, klimmen en klauteren, knutselen en allerlei stoere spellen doen.

Wij hopen op deze dag veel nieuwe leden te mogen ontvangen, maar ook onze eigen leden. Dus kom allemaal naar onze open dag en het zou leuk zijn als je een vriendje of vriendinnetje meeneemt.

Reactie toevoegen